|
-
Apr 10th, 2000, 11:47 PM
Member
dust
jeg bare lurte er du en slags dust fra Jessheim, Norway. Hva er det du egentlig skal med å inaktivitere noe. eller mener du det at du kan legge programmet automatisk ned sånn at det ikke engang vises på taskbaren. åhhhhh. kanskje du skal lage et program som plager folk slik at det f. eks legges i oppstarten(må jo snakke norsk hele veien og ikke si startup)(jeg bruker jo faens norsk second edition)og plage folk slik at de ikke kan få ned programmet. nei. nå lurer jeg hva du pønsker på. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.Har du fått tak i C++
det er kanskje litt morro å lage dataspill og mer grafiske programmer. men jeg lurer.
hva er det det er mest penger i(2*det).
bill gates er vel rikere enn de som lagde starcraft eller han duden du håper å jobbe med = John Carmack.
nei jeg trur visual basic er bra for å lage app men det går også an og lage spill.
tingen er at c++ er bra til å lage app og spill men at det er mer avansert.
jeg har dog fortsatt lyst til å lære meg c++.
kanskje jeg skal lære meg det i sommeren.
jeg kan foreksempel i løpet av en sommer lære meg visual basic, html, java, perl, c, c++, visual c++, visual java, basic, qbasic, sånn som noen av disse folka på 7 år bort i høgge.
nei, ses på skolen i morra, det er jo slappe av dag.
-
Apr 10th, 2000, 11:52 PM
Member
svar
hvorfor er det ingen som svarer på det du spørr om monn tro
-
Apr 11th, 2000, 12:00 AM
Addicted Member
What?
I think I know the answer to Shellshocked's question, but what the hell is Sire babbling about?
-
Apr 11th, 2000, 05:15 AM
transcendental analytic
I think I know the answer too, but I don't like this thread, Its to wide for me. And Im not sure, but I can give some explanations to what Sire is talking about, at least this sentences:
eller mener du det at du kan legge programmet automatisk ned sånn at det ikke engang vises på taskbaren
Or do you mean that the program automatically should be put down so that it wont be shown in taskbar.
bill gates er vel rikere enn de som lagde starcraft eller han duden du håper å jobbe med = John Carmack.
Bill gates is probably richer than they who did starcraft or that ... you work with = John Carmack
Use  
writing software in C++ is like driving rivets into steel beam with a toothpick.
writing haskell makes your life easier:
reverse (p (6*9)) where p x|x==0=""|True=chr (48+z): p y where (y,z)=divMod x 13
To throw away OOP for low level languages is myopia, to keep OOP is hyperopia. To throw away OOP for a high level language is insight.