:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Quote:
Originally posted by mendhak
"Yo momma"
I bet you made that language too....:rolleyes:
No, that was bonker.Quote:
Originally posted by NoteMe
I bet you made that language too....:rolleyes:
But I still don't belive that you made the Norwegian language...I have been reading too much history to belive you....
why not ? it sure sounds as if a frog made it ;)Quote:
Originally posted by NoteMe
But I still don't belive that you made the Norwegian language...I have been reading too much history to belive you....
Nope....it sounds nothing like that at all....I hope you will delete that post and forget about what you think right now...:D
Hvordan kan jeg lage et smarter-NoteMe? :D
mendhak is a troll!
I just found that out after a bit of looking arround. It's 6000 posts of crap all over. I'm on is tail and if I have time, I will destroy it.
Good day!
That's 11585 posts of crap all over, mortal!Quote:
Originally posted by Birth
I just found that out after a bit of looking arround. It's 6000 posts of crap all over.
To please mendhak I will not write anything in Norwegian, I'll use Swedish in stead :bigyello:
Vad vore grodan mendhak utan ben?
- Hopplös! Woahahahaaa!!!
aiaiaiaii Joacim! lenge siden :)
hyggelig å se at du fortsatt stikker innom :)
kommet i julestemning ?
My legs are fine and intact, Joacim. Thank you very much. :)
mmmm fine ?? your legs ?? nahhh....
Jaha, så du är inte helt hopplös då?Quote:
My legs are fine and intact, Joacim. Thank you very much. :)
Not entirely. But don't you mean "skotta"-less? ;)Quote:
Originally posted by Joacim Andersson
Jaha, så du är inte helt hopplös då?
Skotta? Why? There's no snow!Quote:
Not entirely. But don't you mean "skotta"-less? ;)
Whoops.. I meant skutta. :blush:Quote:
Originally posted by Joacim Andersson
Skotta? Why there's no snow?
Nej, jag menar inte "skutta". En groda hoppar medans en kanin skuttar... Har du blivit en kanin kanske??? Eller någon j**a har-palt möjligen???? Nu tycker jag du ska passa dig noga annars skickar jag en fransman efter dig och då lär du inte ha några grodlår kvar... he he he
Nå tror jeg gaktisk at Mendah forstår mere Svensk enn meg her....dette er helt utrolig..
PS: Peet hvordan likte du snøen som kom i går da? La seg ikke akkurat på bakken men....
hater snø :(
hhehee jaja... litt fint er d jo :)
Mendah :D Jag tror han bara slår upp dom i nån sämre ordbok på nätet (varifrån skulle man annars få skutta)
ok, jag förstår. Svedish översättning se be besvärlig. :(
Behagar, språk English!!!
Babblefish?Quote:
bra jobbat peet förresten, vi har inte fått nån snö här på en månad ;)
hmmm ingen snø i Suomi Finland er noe uvanlig... eller ?
drakk forresten finsk øl i går :D godt :)
Now let's translate this back to English... :)Quote:
ok, jag förstår. Svedish översättning se be besvärlig. :(
ok, jag förstår. Svedish översättning se be besvärlig =
ok, I understand. Svedish translation look pray inconvenient
Behagar, språk English!!! =
Pleasing, language English!!!
jo de e konstigt nu, undrar om det inte alls blir snö på julen, men bra att du fått smaka på suomalaista olutta ;)
Öl är alltid gott, oberoende av ursprungsland :)Quote:
Originally posted by peet
hmmm ingen snø i Suomi Finland er noe uvanlig... eller ?
drakk forresten finsk øl i går :D godt :)
Fast det är klart... Finsk öl, skriven på finska ser inte så gott ut... LOLQuote:
Originally posted by kedaman
suomalaista olutta ;)
vad kan jag säga.. skenet bedrar ;)
hehehe på høy tid å irritere VisionIT litt ....
Godt Nyttår alle sammen :D
Takk i lige måde Peet. Så ble det noe festing her i Bergen. Var hjemme i julen jeg. 9 måneder siden sist jeg hadde ferie så det var vel på tide. Selv om det ikke virket som en virkelig ferie med alt det julestresset og besøkene.....
Hehe, joda, vi feiret sammen med venner :)
mye stress og mas i julen ja.... hadde 20 personer til bords 2. juledag :D
Hehe...høres ut som om kokkekunstene dine ble satt på prøve. Det er sånn det skal være. Ble show på nyttårsaften da. Skulle ta flyet tilbake til Bergen 1.Nyttårsdag. Kjentes ut som om alt kom opp igjen da vi fikk en litt hard landing på Flesland...:D
hehe :)
drakk ikke jeg :) småbarn og raketter... må passe litt på. Så i år var jeg den som var edru :D
Ja ja...bra noen var det også det...alltid sånn at man skulle ønske at man var edru dagen etterpå. Men men, sånn kan det ikke gå hvert år.
Are you kids not done with this thread yet? :mad:
/Me sings
Pleeeease delete me, let me go
/me stops singing! :p
hehee tok ikke lang tid :D
Hehe...du får det alltid som du vil du Peet...:D.....
Sorry V.IT...you have been "punked"....:D
Why do I read this? :sick:
because you have to much spare-time (sp?) or because you still believe you invented the language and now you are trying to understand it yourself ?:confused:Quote:
Why do I read this? :sick:
:confused:
Maybe. Thank you for the revelation. Time to bite my toenails again.
hmmm det er en frosk i tråden .... :eek:
Det har alltid vært en frosk her. Hvordan man får en frosk ut av en tråd er vel definert som en temmelig vanskelig oppgave...
mmm ikke for to kloke nordmenn som oss... vi bare ... eh...
..ehhh....legger hånning i enden av tråden....eller var det for maut ut av et rør???...ehhh
that was a gudd vending....
or ?
nei... honning ?? frosker liker ikke honning ... hva faen liker frosker ???
Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke vet helt hva de spiser....men alle like sukkertøy og sprit så la oss teste det...
PS: det er utrolig rart, men navnet ditt står ikke oppe hvor navnet til alle står når de er inne i et forum...hmmm
det er fordi jeg er en sint ansjos... sint ansjos er usynlig... hva f.... vet du ikke noe om ansjos ?? :eek:
Nei jeg har vel egentlig aldri spist noen ansjos....:D...men helt seriøst bruker du et eller annet forum program eller noe...for jeg kan faktisk ikke se deg...
heheeh kødder du ??? :D
det er en instilling :D
usynlige peet :D
Jeg kødder ikke....visste ikke at det var noen usynlig Peet instilling her...men jeg hadde en periode et program hvor jeg kunne sjekke poster på alle forumene jeg var på. Var ganske smart inntil det ikke virket på alle lenger...
hehe User cp min venn :) du finner det der :)
OK...jeg gir opp...men jeg skjønner likevell ikke vitsen med det....er du redd for å bli sett...
høhøhø hadde ikke du oxo vært redd for det hvis du så ut som en ansjos ??? hæ ?? :D
Ikke så redd som jeg hadde vært for å se en ansjos...tror det er vi som skal være redd for deg og ikke omvendt...
uffda... nå har jeg postet for mye i chitchat ... nå tror nok alle at jeg har "tippet" ... jaja :)
Ja det tror vi alle....men jeg skal love å ikke si det videre...ikke en gang til din fru....
mmm.... hun stakk... jaja... hun kommer nok tilbake... :D
Glemte hun å si at hun skulle hit....nå når kjærsten min er borte er hun alltid velkommen...