ouch!
ouch!
dønt svæt it Peet, yør då cølest viking æ knø ! :)
løl :D
Quote:
Originally posted by Wally Pipp
Feck orff ! Not Holland or Germany. I live in Flanders, Belgium, ****hole of the world :D
So by the same logic Norwegian, Swedish and Icelandic is the same thing right ?
Yeah can't you see....??? We are all the one ans same thing....
Quote:
dønt svæt it Peet, yør då cølest viking æ knø ! :)
Hehe....funniest thing ever...:D...When Bill gates saw your new language....He wanted to build the Win 2006 on it....so here it comes....;)
Wæll, hæse gønnå hæf to pej me røjåltæs :D
Peet I think you have to help me with some trancelation here....
<homer>Quote:
Feck orff ! Not Holland or Germany. I live in Flanders, Belgium, ****hole of the world :D
So by the same logic Norwegian, Swedish and Icelandic is the same thing right ?
Shut up Flanders
</homer>
hø-hø-høkily-døkily, neighbøreenøø!!
You see THAT, NøteMe? I invented the "ø"!
ø
You did not...you don't even know how to prononce it.....you are as fake as you moms left tit....
:lol:
yeah we all have the same inheritance if you trace back everyone, its just that people forget where they really came from ;)Quote:
Originally posted by NoteMe
Yeah can't you see....??? We are all the one ans same thing....
bloken shudden hacken von cracken jacken slaken budin dudin
am i close?
Quote:
Originally posted by kedaman
yeah we all have the same inheritance if you trace back everyone, its just that people forget where they really came from ;)
Look who droped bye,....:D.....long time no see..:D.....BTW I do not have the same genes as you....go away....:D
Quote:
Originally posted by morrowasted
bloken shudden hacken von cracken jacken slaken budin dudin
am i close?
Hmmm....I think that we should start to ban certain persons from this thread....:D
lol note, and you have still not learnt your English, probably just corrupt it even more ;) I've been dropping by here once in a while actually, but then I saw note here posting in this thread so I had to say something, and of course you don't have the same genes as me, you have corrupted yours too :DQuote:
Look who droped bye,....:D.....long time no see..:D.....BTW I do not have the same genes as you....go away....:D
Hehe....yeah....**** English. My mind might be corrupted. But My gens are not....Thats at least true....
Men dette er fortsatt den nordiske tråden så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi ikke skriver på våre nordiske språk....;)
Ja de du note, vi borde hålla oss till vårt eget nu istället, för det är ju vårt privilegium i denna tråd att ingen annan förstår ett skvatt vad vi talar om :D
Jag tycker vi borde få rättigheter att banna folk from denna tråd också ;)
My head just exploded
Quote:
Ja de du note, vi borde hålla oss till vårt eget nu istället, för det är ju vårt privilegium i denna tråd att ingen annan förstår ett skvatt vad vi talar om :D
Jag tycker vi borde få rättigheter att banna folk from denna tråd också ;)
Ja ikke sant....det kan vel ikke være for mye å forlange det. Jeg er helt og holdent klar for å starte å kaste ut folk som ikke hører hjemme her. Har vært alt for mye bråk her i det sisste fra utlendinger som prøver å forstå seg på oss....:P
Quote:
Originally posted by kasracer
My head just exploded
Good. One more down....:D
ja speciellt grodan mendhak eller va :D Vänta så ska ja ta och spräcka hans huvve med ;)
What did he say? What did he say? Is he making fun of my crippled right leg??Quote:
ja speciellt grodan mendhak eller va :D Vänta så ska ja ta och spräcka hans huvve med ;)
I know how to pronounce it.Quote:
Originally posted by the moronicNoteMe
You did not...you don't even know how to prononce it.....you are as fake as you moms left tit....
øøøøø
See?
And my mom doesn't even HAVE a left tit. In fact, I don't even HAVE a mom. I am the product of spontaneous generation from a rotting log in my home pond.
You, on the other hand have corrupted the language I invented. You're more corrupt than your best friend's pet iguana. :wave:
høhø god morgen nordiske venner !
kerkhofbloemententoonstelling !
Jamen godmorgen da! Selvom klokken er 12:33 her i Danmark lige nu =).
men här i england är det bara 11:34. God morgon.
Da var det vel jeg som kom meg sisst på forumet i dag...klokken er 13:24 og det er vel snart på tide å si god ettermiddag....
Quote:
Originally posted by mendhak
What did he say? What did he say? Is he making fun of my crippled right leg??
Yeah, what else are we going to do here in the Nordic thread then make fun of you.....
I know how to pronounce it.
øøøøø
See?
And my mom doesn't even HAVE a left tit. In fact, I don't even HAVE a mom. I am the product of spontaneous generation from a rotting log in my home pond.
You, on the other hand have corrupted the language I invented. You're more corrupt than your best friend's pet iguana. :wave:
That is not how you pronounce it.....you got it all wrong.....and BTW I know you have a mom....and I know she is a screamer....;)
Shh... I don't want the welfare people to know :paranoid:
god kväll
God kveld ja.....nå er det virkelig ut å vrikke på dansefoten her....skal på jobb i morgen tidlig, men litt dansing må være lov....:D
jasså du ska jobba på lördagar också dansösen note ;) Måste börja läsa på tenten in funktionell programmering så småningom själv, och göra en recension, men det får jag göra sen...
Jeg har Fysikk eksamen på Onsdag. Men det tar jeg som det kommmer. går nok bra det. Har hatt det meste av pensummet fra før.
jaha, jag har tentat alla mina fysik kurser redan, förutom en av dom icke obligatoriska kurserna som jag läste på hälft, vad läser du för fysik nu då?
Nå er det elektrofysikk. Det omhandler Transistorer, Condensatorer osv...Ikke så veldig data relevant.
gutten blootten blodden shudden ruden
puyder tudor roodor looter
Jeg liker den nye avataren din Peet....hehe...den rocker...:D
hhehee tenkte det var på tide med en ny... har hatt den andre leeeeenge... men nå må kul viking snart vike plass for jule avataren ;)
Oy oy oy....det har jeg ikke tenkt på...kanskje jeg får se om jeg får plass til en julenisse lue på min Flat Eric også....jeg nekter å bytte ham helt ut....
sånn :)
ja tycker ja känner igen den där avatarn peet ;) vem var det som fixade snöflingorna till våra avatars?
Hehe....ser mer ut som en vinter avatar enn en jule avatar....men det er greit...så lenge snøen holder seg i avataren din og ikke på gatene er jeg fornøyd....;)
jo, det vore bäst om peet samlade upp all snö och stoppade den in in avataren, så skulle vi slippa älendet ;)
Ja....vi satser på det i år.....
hehehe...
se hva jeg fant Keda :)
http://www.vbforums.com/
tack så hemskt mycket, ska genast ta i bruk den så får vi hoppas på att alla andra följer med ;)
hehehe godt jobbet keda :)
Quote:
kerkhofbloemententoonstelling !
finally something I understand !
couldn't y'all go on like this instead...;)
Quote:
Originally posted by illebille
finally something I understand !
couldn't y'all go on like this instead...;)
gjdkfsgjkdsfgjfdøkhgakø
Can someone please please PLEASE delete this damn thread! It's the biggest load of ballcocks ever posted!
It's really... really starting to pi$$ me off now! :mad:
I think it is the best thread ever....it's my home....
Can someone please ban VisionIT ;)
Please do.... i may get some work done! :DQuote:
Can someone please ban VisionIT ;)
*clicks on report this post button* there you go ;) j/k
Yes.,...ban him ban him,....:D
now are we that cruel are we? ;) Still banning from a specific thread ability would be cool here ;)
Yeah I want that oppertunity.....
and HOW do you pronounce THAT ?!:confused:Quote:
gjdkfsgjkdsfgjfdøkhgakø
"Yo momma"Quote:
Originally posted by illebille
and HOW do you pronounce THAT ?!:confused: