oioioi java... uff... d gøy da ? :D
oioioi java... uff... d gøy da ? :D
Java er ikke så show....men det er kjempe show å være lærer....trives skikkelig godt med det....bare morro det..
NoteME and PEET sitting on a tree...
k J ! SS I Ñ å G!
[squeaky kind of viking voice] oh yeah??? [/squeaky kind of viking voice]Quote:
Originally posted by mendhak
NoteME and PEET sitting on a tree...
k J ! SS I Ñ å G!
:D
god morgen o røykende frosk :)
uff... jeg drev en del undervisning på midten av 90 tallet ... hadde ikke tolmodighet til det :S :)Quote:
Originally posted by NoteMe
Java er ikke så show....men det er kjempe show å være lærer....trives skikkelig godt med det....bare morro det..
Jo det er kjempe gøy....vurderer faktisk å gå ut i arbeidslivet og tjene en del av de penge jeg har lyst på og få en del erfaring, så kanskje falle tilbake til et lærer yrke eller noe når jeg blir en del eldre...blir sikkert kjempe show det...
Quote:
Originally posted by peet
[squeaky kind of viking voice] oh yeah??? [/squeaky kind of viking voice]
god morgen o røykende frosk :)
God Morgen! Korless har du det? Snakkarr du english???? :p
roykende = evil?
and frosk = frog?
Yah?
Quote:
Originally posted by mendhak
God Morgen! Korless har du det? Snakkarr du english???? :p
roykende = evil?
and frosk = frog?
Yah?
Ja... nesten :D
røykende = smoking
frog = frosk
:)
mmmm du er gal ! :DQuote:
Originally posted by NoteMe
Jo det er kjempe gøy....vurderer faktisk å gå ut i arbeidslivet og tjene en del av de penge jeg har lyst på og få en del erfaring, så kanskje falle tilbake til et lærer yrke eller noe når jeg blir en del eldre...blir sikkert kjempe show det...
Ikke gal...bare impulser som slår meg i hodet når alt ellers her i livet går galt...;)
Er det mulig... Kanskje den første posten skulle vært på engelsk? hehe, der du fortalte dem at norske folk skulle poste her! hehe
Bare en ide! ikkesant!
Hmm.. så er spørsmålet slik da, er jeg norsk?
eller?
Det kan du jo lure på en stund? hehe
Send meg en PM hvis du vil,så kan du jo summere opp hvor mange norske du har funnet!
Gleder meg til å høre resultatet!
MHV. AlexData !!
:vomit:
Så så
Der er da ingen grund til at brække dig bare fordi du ikke kan sproget Mendhak!
Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!! Frøen er misundelig!!
Hva i svarte!
alexdata ... norsk ... neppe ....
opprør i rekkene hmmmm slem frosk....
Jeg tror heller ikke alex data er Norsk.....vi må banne ham/henne???...:.:D
Er desverre norsk, fatter?
eg kan teogmed skriva en slags nynorsk? (ikke bra)
er fra Bergen/Harstad... Har bodd begge steder men bor ibergen nå!
Hvor er dere fra da?
Og en ting til...
Den neste norske tråden BØR ha en liten opplysning til våre halvt engelsktalende venner om at "this is for norwegians only" eller noe i den gaten...ikkesant?
Tror de føler seg litt utenfor og tilsidesatt,siden de ikke fatter en dritt...
Men sant skal sies, jeg skriver så mye engelsk hver dag på pc'en at jeg snart har glemt norsk,hehe
Blir slik når man skriver 4-10Mb med programmer og hjemmesider hver dag! (Gud,når er det pause?)
hehe, er norsk,og stolt av det, fant denne TREAD... med ett søk på noe helt helt annet, nemlig, hovrdan få ett vindu til å komme fremst... jaja,morro det her!
Ja ja, selvfølgelig - hvis du er norsk er jeg dansker =P(hey, wait a minute)
Jeg bor i Bergen også. Peet er Bergenser så vidt jeg har forstått....;)
Så da er det den Bergenske ligaen som stiller her....Heia Brann...:D
jammen i heite!
bare nordmenn på dettte stedet ??
Bergensere tilogmed ??
verden er ikke stor nok lenger.... hvor mange bergensere kan et slikt forum tåle ??? :eek:
Det er nu man føler sig udenfor ^^, nå men hvad fanden - der er masser af danske dev. forums derude - so long, suuuccckkkkeeerrrrssss =).
Jeg er jo ikke Bergenser da selv om jeg bor i Bergen, og det var vel ikke han andre heller...så nå Peet må du ta deg sammen....
ueæææ hva har jeg gjort ???
kom tilbake Neo... kom tilbake!!!
Va trött man blir av att läsa all norska och danska...
Tycker det borde va lite fler svenskar här
Vet att det finns fler svenskar i det här forumet än som har vågat skriva nått här, t ex Cyborg.
Men som tur är är det i a f mest norska, danska är ännu värre att läsa. Men trots det ser jag frivilligt på danska tv program (då behöver man ju inte läsa, bara höra gröten). Mordkomisionen och Nickolaj och Julie är bra!
//Tobbe
What THE **** is going on here. Whats all this language about eh?
Annoying isn't it! I'm sick of seeing that 'den norske traden' **** on the forums! Take it off... :mad:Quote:
Originally posted by Madboy
What THE **** is going on here. Whats all this language about eh?
Yeah, its bad
precis, den borde ersättas med 'den svenska tråden'
:eek:
men kom igen folk, alla vet att sverige är bättre en norge. :D
mmm.... men for i svarte... den norske tråden... jeg omdøpte den til den nordiske tråden og dette er takken ??? :mad: :mad: :mad:
They must be talking about us now. Best get a translator to look at this
Bp`nnrc\o)Oc`t\m`o\gfdib\]jpopn]`^\pn`oc`t\m`b\tkpaanAp^fdb\nncjg`ndatjp\nfh`
ok
jag märkte inte det. :blush:
Jävlar jag har inte skrivit i svenska för 2-3 år. Jag bor och studerar i England nu.
är finnland ett nordiskt land (den hör inte till Skandinavia), annars kan jag skriva:
Hei, Minä haluan glassi.
Jag har inte skrivit Finska för 4 år, och jag kunde inte mycket finska då heller. :p
Thats it MadBoy... you tell 'em! :p
Watch your language though m8, they'll ban you! :D
så vad tycker ni om MadBoy?Quote:
Originally posted by Madboy They must be talking about us now. Best get a translator to look at this
R<IF@M?D>F=<NO<M?>PIO
Thats not nice, all I said was, what do you think of MadBoy.
and here's what you said:
******! DICK! *******! ****!
Note how much of it VBF cencors
:rolleyes:
Sorry, got carried away with my proggie. Didnt think anybody would actually download it.
What do you think about the app? Needs a few changes but it does the job!
Njmmt<>D?D>5$
E]ppology not accepted after what you just said.Quote:
Njmmt<>D?D>5$
Actually, your app need to be totally re-done.
You're doing a stright swap, character for character, make an algorithm which involves the character after the one it is swapping. or something like that.
So you cant take jokes.
Besides would you not get pisse* off if a bunch of people talked differently to you and mentioned your name?
You would want to know what they are saying:mad: