well, you never asked me what I was saying about you. That would have been a polite start.
anyway, I didn't actually mention you untill you said:
Quote:
They must be talking about us now
well, you never asked me what I was saying about you. That would have been a polite start.
anyway, I didn't actually mention you untill you said:
Quote:
They must be talking about us now
Nå synes jeg det virkelig er på tide å slutte å snakke engelsk her....de får heller lage seg en englesk tråd i stedet. Her er det nordisk som teller. De er bare misunnelige på oss...:D
jepp :D
hei NM :) lenge siden ...
Hehe.,..ja det er en del å gjøre nå opp i mot jul vet du. Sitter på 3 jobber akkurat nå, og skole er jo enda høyere prioritet. Med 4 eksamener i desember. Og i tillegg har jeg vært på en del kurs i organisasjon og ledelse i det sisste, så har ikke fått tid til å skrive så mye. Men jeg kommer da av og til innom....:D
Du da...er du i havn med julegavene i år....
eksamener i desember del å gjøre nå nå, og skole you dumbass
You freeking frog.....looks like you actually have been to your Norwegian classes this month. You are getting better. But your syntax still stinks....:D....If you don't use copy/paste that much you will probably see a diffrence....
julegaver ???!!! faen.. er d jul snart ??? :eek:Quote:
Originally posted by NoteMe
Hehe.,..ja det er en del å gjøre nå opp i mot jul vet du. Sitter på 3 jobber akkurat nå, og skole er jo enda høyere prioritet. Med 4 eksamener i desember. Og i tillegg har jeg vært på en del kurs i organisasjon og ledelse i det sisste, så har ikke fått tid til å skrive så mye. Men jeg kommer da av og til innom....:D
Du da...er du i havn med julegavene i år....
Ja men først er det bursdagen min 7.Desember...ikke glem det....og dagen etter er det eksamen igjen...mye å huske på nå....:D
oioi
gammel blir du da ?
Jeg er blitt en gammel mann etter hvert...dette går alt for fort...blir helt sliten jeg...men er heldigvis ikke like gammel som du....hehe...bare tuller jeg....blir 22.....føler meg fortsatt som 18-19 da....;)
wat 'n gezeik :p
Thats looks like some kind of Germen like language to me....what are you saying....
He said "din mor suger pikk i helvete" :wave:Quote:
Thats looks like some kind of Germen like language to me....what are you saying....
Why didn't he just say it in Norwegain...I know she does that....thats not a secret....
Maybe because German women don't know how to do it properly ;)Quote:
Why didn't he just say it in Norwegain...I know she does that....thats not a secret....
Hehe.....don't be so hard on germen women.....they are just germen, and women at the same time....:D
Oh no, I could never. :sick:Quote:
don't be so hard on germen women
Now Swedish women... I'd like to be hard on them :D :afrog:
Det är rätt! Svenska kvinnor/tjejer är FINA!!!
Det märks att du inte har varit i sverige ett tag... gramatiken ligger inte på topp ;)Quote:
Originally posted by Acidic
ok
jag märkte inte det. :blush:
Jävlar jag har inte skrivit i svenska för 2-3 år. Jag bor och studerar i England nu.
är finnland ett nordiskt land (den hör inte till Skandinavia), annars kan jag skriva:
Hei, Minä haluan glassi.
Jag har inte skrivit Finska för 4 år, och jag kunde inte mycket finska då heller. :p
Jag vet hur det känns, var utbytesstudent i Canada ett år, va helt omöjligt att snacka svenska dom första dagarna när jag kom hem :)
You're all making this **** up. :ehh:
ga je mij nog wat beledigen door me een duitser te noemen ? :mad:
Lite äg om man bara kunde komma på ett eget språk med gramatikregler och allt...Quote:
Originally posted by mendhak
No, we are not making this up:bigyello:
Quote:
Originally posted by Wally Pipp
ga je mij nog wat beledigen door me een duitser te noemen ? :mad:
You found the wrong thread for this....sorry...go somewhere else...
Quote:
Do you really think that we can atract that many posts to a thread without any real words....:D
You're NoteMe, and he's Peet. It's possible.
I'm mendhak
Eerst gaat meneer me beledigen, dan gaat ie me zeggen wat ik mag en niet mag doen. En dat alles terwijl hij niet eens zelf het onderwerp is begonnen.Quote:
You found the wrong thread for this....sorry...go somewhere else...
Dat is wat ik noem lef hebben. :p
yay! wally den kuleste kaninen av alle :)
Norsk språkråd
Norsk språkråd er eit rådgjevande organ under Kultur- og kyrkjedepartementet. Rådet har 38 medlemer som er fordelte på to like store seksjonar, éin for bokmål og éin for nynorsk. Rådet vel eit styre på seks og ei fagnemnd på åtte medlemer, og har eit sekretariat som tek seg av dei daglege arbeidsoppgåvene.
Språkrådets hovudoppgåve er å verne om og fremje dyrkinga av norsk språk. Blant arbeidsoppgåvene kan nemnast:
tiltak for å styrkje norsk språk under press frå engelsk
rettskrivingsnormering (fastsetjing av rettskrivingsreglar)
tiltak for å auke kunnskapen om norsk språk
rådgjevingsteneste for bruken av norsk
tilsyn med målbruk i offentleg teneste
tiltak for å vareta norsk språk i informasjonsteknologi
kontroll av språket i godkjenningspliktige skoleordlister
nordisk språksamarbeid
nuh :p
A Norwegian family sitting at home. Husband turns to the wife and says, "Hey, let's let the kids P-L-A-Y so we can go ****."
:D
exactly what I'm trying to do with this thread :DQuote:
...
tiltak for å auke kunnskapen om norsk språk ...
:lol:Quote:
A Norwegian family sitting at home. Husband turns to the wife and says, "Hey, let's let the kids P-L-A-Y so we can go ****."
:D
Quote:
Norsk språkråd
Norsk språkråd er eit rådgjevande organ under Kultur- og kyrkjedepartementet. Rådet har 38 medlemer som er fordelte på to like store seksjonar, éin for bokmål og éin for nynorsk. Rådet vel eit styre på seks og ei fagnemnd på åtte medlemer, og har eit sekretariat som tek seg av dei daglege arbeidsoppgåvene.
Språkrådets hovudoppgåve er å verne om og fremje dyrkinga av norsk språk. Blant arbeidsoppgåvene kan nemnast:
tiltak for å styrkje norsk språk under press frå engelsk
rettskrivingsnormering (fastsetjing av rettskrivingsreglar)
tiltak for å auke kunnskapen om norsk språk
rådgjevingsteneste for bruken av norsk
tilsyn med målbruk i offentleg teneste
tiltak for å vareta norsk språk i informasjonsteknologi
kontroll av språket i godkjenningspliktige skoleordlister
nordisk språksamarbeid
nuh :p
I can't belive that you found a web page about the Norwegian language assosiation...or what it is called in Norwegian. And it is all written in "New" Norwegian....I hate that language....cut it out before I am bailing this thread....
wees toch niet zo op je tenen getrapt ... :)
faensteike.... må snart rename denne jævla tråden... den internasjonale tråden.... duh.... :rolleyes:
did I spoil your little party ? My excuses :D
Peet don't do it....Don't let that rabbit ruin this thread....den er NORSK....eller Nordisk om du vil....
Norsk tenen kaninen morgen.
Olga is from sveeden.
nahh... your always welcome in our scandi thread mr pipp :)Quote:
did I spoil your little party ? My excuses :D
u look norwegian to me :D
Quote:
Norsk tenen kaninen morgen.
Olga is from sveeden.
What what what....didn't you say that you invent Norwegian....I still can't understand what you are talking about....what does "tenen" meen?
Heck, you don't even know Norwegian properly. :sick:Quote:
What what what....didn't you say that you invent Norwegian....I still can't understand what you are talking about....what does "tenen" meen?
Tenen means "spoon"
Spoon is "skje" and a small spoon is "teskje". That is not even clode to "Tenen"....I don't belive that you are the maker of this language....go away....and don't skip your classes...
Det hedder sq da Ske og Teske ! der skal ikke et 'j' med, kan i ikke dansk?(underligt nok når i snakker om sproget norsk, hehe)
Det er fortsatt en J i skje her i Norge. Rart egentlig. For jeg snakker Bokmål, og det stammer jo fra Dansk...
This thread is a bit sad now isnt it?
Come on school kids, play time is over:rolleyes:
sad ? *** ? or ka faen!
Sad? What the F**K!!!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad: :lol: 4523q2$35234$£"£&£(|"£&£
Really does get a little boring after a while! :mad: :sick: :cry: Stop posting... or CLOSE THE DAMN THREAD
shhhh... its late...
Jeg fikk nettopp en engelsk marine mann til å kjøpe drinken min, den drinken jeg skulle til å kjøpe til en kamerat og en veninde, + en ekstra bare fordi jeg snakket litt med ham....hvor "bøg" er ikke jeg....
Hey everyone, he's saying that all us english speaking people's moms are in the marines.Quote:
Jeg fikk nettopp en engelsk marine mann til å kjøpe drinken min, den drinken jeg skulle til å kjøpe til en kamerat og en veninde, + en ekstra bare fordi jeg snakket litt med ham....hvor "bøg" er ikke jeg....
Are we going to take that from a puppet? :mad:
On the contrary, my friend. I invented the language, I told you that already. It's you who has your words mixed up. Tenen means spoon, and "skje" means "suck", "teskje" means testicle.Quote:
Spoon is "skje" and a small spoon is "teskje". That is not even clode to "Tenen"....I don't belive that you are the maker of this language....go away....and don't skip your classes...
Sheesh... go back and educate your entire country again please. I give one little language to define the culture of your country people, and you guys screw THAT up too!
FWIW : It's not German, it's Dutch. I don't take comparisons to Germans lightly, you know :p
And "tenen" means "toes".
PS Peet : I have Brown-black hair. Is that suitably Nordic for you ? :D
http://www.pvp.no/vbw/dannythescandi.jpg
uh... what ?? brown... this a fake pic ??? omg... :D
that could be a webcam shot :eek:
Quote:
Hey everyone, he's saying that all us english speaking people's moms are in the marines.
Are we going to take that from a puppet? :mad:
Yeah that was what I said...and I don't regret it....;)
Quote:
On the contrary, my friend. I invented the language, I told you that already. It's you who has your words mixed up. Tenen means spoon, and "skje" means "suck", "teskje" means testicle.
Sheesh... go back and educate your entire country again please. I give one little language to define the culture of your country people, and you guys screw THAT up too!
I don't belive you....I bet that you don't even know where our language is comming from.....and that we have two languages here in Norway....you are sutch a left tit to talk to some times...:D
Quote:
FWIW : It's not German, it's Dutch. I don't take comparisons to Germans lightly, you know :p
And "tenen" means "toes".
PS Peet : I have Brown-black hair. Is that suitably Nordic for you ? :D
Germen or Dutch....it's the same thing...BTW do you live in Holland? SAy hello to Dj Tïesto if you see him....:D
Quote:
that could be a webcam shot of my mom :eek:
What don't bring your mom into this....leave her out....and Peet don't post pictures of WPs mom....I have no idea how you got that picture in the first place Peet. And I don't want to know either....I am going to school to read Physics.....enough said already....
Quote:
Germen or Dutch....it's the same thing...BTW do you live in Holland? SAy hello to Dj Tïesto if you see him....:D
Feck orff ! Not Holland or Germany. I live in Flanders, Belgium, ****hole of the world :D
So by the same logic Norwegian, Swedish and Icelandic is the same thing right ?