Petrus didn't want to help me yesterday, so I gave it a shot on my own.....:D
Petrus didn't want to help me yesterday, so I gave it a shot on my own.....:D
Nå har Petrus vært så grei å hjelpe meg at nå er det klart får å bli den Nordiske tråden....
:D
Trevligt att även vi svenskar är officiellt välkommna nu :D
Men är det nån som har sett någon från Danmark här?
jo var en danske her... men det er lenge siden jeg har sett ham... husker ikke hva han het ..
:)
Ja hej och tjenare liksom... Eftersom Peet nu varit klok (ovanligt för en Norrman) nog att döpa om denna tråd till en Nordisk tråd så tänkte jag att jag kanske vågade mig in och skriva något här...
Fast jag tycker det pratas alldeles för mycket sådan däringa engelska i vissa svar jag kan läsa här.... Ska det verkligen behöva vara på det sättet????? Eftersom Peet nu är egen förklarad chef för denna tråd tycker jag allt att du borde skärpa till tonen mot dessa typer som tränger sig på med sitt utom-nordiska språk....
Fast på sätt och vis kan man väl säga att åtminstonde England borde bli betraktat som Nordiskt område eftersom det vid slaget om Hastings år 1066 invaderades av Normanderna från Normandie... och Normanderna var ju ursprungligen vikingar som fick området av den franske kungen på 900-talet (därav namnet Normandie, Nordmans land)...
Så länge leve de Nordiska språken (så länge vi slipper lyssna på danskarna förstås)!!!
Velkommen. Men hvis vi skal se på det på den måten så burde vel vi i Norge få alle pengene til Bill Gates også. Ordet "window"stammer fra det norske ordet "vindu", så det er egentlig vårt operativsystem. Så nå vil vi ha det tilbake. Send over pengene til kontoen min...;)
Så sant, så sant.... Fast det är ju dock inte bara ett norskt ord, eftersom "vindu" härstammar från det fornnordiska ordet för "vind-öga".Quote:
Originally posted by NoteMe
Velkommen. Men hvis vi skal se på det på den måten så burde vel vi i Norge få alle pengene til Bill Gates også. Ordet "window"stammer fra det norske ordet "vindu", så det er egentlig vårt operativsystem. Så nå vil vi ha det tilbake. Send over pengene til kontoen min...;)
Så snat så sant, men det nordiske språket (vi lar Finland holdes utnefor nå) stammer igjen fra germansk eller noe rart, så det kan ta litt tid å finne ut hvem som egentlig burde få de pengene til MS..:D
Nu syntes jeg liiiigggggeee i skal passe på, sådan nogle norske perkere kan vi ikke have her !
Alle ved da at MicroSoft tilhører Danmark! For det stammer fra det ældgamle sagnhøjs selskab kaldt "asgers stamme"!!!
Så i skal ikke komme her skal i ikke!
Cheers ... Der !
(Den eneste rigtigt race er "danskere")
hmm, den här tråden har hunnit växa till sig rejält.. hoppas jag som finlandsvensk talande får vara me :)
Vi hadde egentlig tenkt å utelate Finland...:D....men siden du skriver litt sånn svensk/finsk, så er det vel greit da...;)...
Utmärkt :D
förrresten ser dom där norska Ø'n ut som tomma mängder ;)
Finland er da et nordisk land !! Men hvis de kommer med, burde rusland så ikke også???? :O
og sibirien
Ikke mob Øene. Jeg heter Øyvind Østlund og har alt for mange Øeri navnet mitt til at jeg tillater deg å mobbe de...;)Quote:
Originally posted by kedaman
Utmärkt :D
förrresten ser dom där norska Ø'n ut som tomma mängder ;)
Näe, men islänningarna hör väl hit eller va?
Ja de hører vel med, men jeg tror ikke jeg kommer til å forstå noen ting hvis de begynner å skrive....
Du er da heldig !! Jeg hedder Mads Ørskov KØlbÆk !Quote:
Originally posted by NoteMe
Ikke mob Øene. Jeg heter Øyvind Østlund og har alt for mange Øeri navnet mitt til at jeg tillater deg å mobbe de...;)
Stik den !
Hehehe...hvor er du fra. Men du har 1 fordel da. Du kan bruke Mads når du er i utlandet. Da jeg var utvekslingsstudent i Frankrike, så kaldte de meg fortsatt Hoyevind (Øyvind) da jeg dro...:D
Jeg er fra Danmark!(Denmark)
og jeg kan IKKE bruge Mads, for i Danmark siger vi "mas" og i andre lande kalder i det maDs
Hehehe....sier dere "MAS"...that is trancelated from norwegain to english "Fuss".....hehehe
Hehe, "Fuss" pass rimeligt godt på min personlighed =)
Hehehehe...hørtes ikke bra ut. Hvor gammel er du?
Ved ikke hvilken betydning det har ... Men jeg er 15 ! lad ikke alderen narre dig =), er ved at blive temmeligt god til VB og Web udvikling(JS, ASP etc.)
Jeg stillte ingen spørsål om alderen din fordi du virket umoden eller noe...bare lurte jeg,....
Nej ... Det ved jeg godt. Har bare tit oplevet at folk har undervurderet mine evner meget på grund af min alder!
hva faen er dette ?? hvor er alle nordissene henne ? hæ ?`gone ?
Jeg er her....petruss har jeg nesten ikke sett på internett i det sisste og resten har vel egentlig aldri vært her...:(
gjeeeesp
sommern nå...må ut litt vettu ;)
Er noen av oss som jobber da (får en heeel uke ferie i år..wee)
God sommer!
:cool: :cool:
Heldig du som får ferie...jeg har ikke ferie før til jul i år jeg..;)
Rimjaw
Yeah me to VB...:rolleyes:....you have to go to those Norwegian classes you are supposed to....I still can't understand your Norwegain....:D
ahhh godt å se at det ikke er helt lukket selvom sommeren er her... ikke mye til sommer.... :( lite sol til den stakkars bleike kroppen min :(
Jeg jobber hele tiden jeg..og de dagene det er sol er den jo mer eller mindre borte når jeg slipper ut mellom 20:30-23:00 en gang...dette blir for dumt...
mmm....... hva slags jobb har du da ?? så seint ut ?
jeg prøver å være på jobb 0700 så får jeg litt fri om ettermiddagen.. :)
Jeg har bare sommer jobb nå. Går på skole til vanlig jeg vet du. Jobber på Elkjøp. Og da blir det ofte 12-14 timers lane dager. Og da slutter vi til vanlig klokka 20. Men folk er aldri ute før tidligst halv ni. Og så er det jo møter stort sett hele tiden. Og da kommer vi aldri ut før halv eleve...:(
fyttigrisen!
bra det snart er skole igjen :D
Ja jeg gleder meg allerede...jeg skal såååå bli best på hele skolen i C++ og PHP....gleder meg faktisk virkelig mye til å ta fatt på dette. Så skal jeg få enda bedre karakterer enn jeg har fått første året. Ligger på ca 1,8-1,9 i snitt nå....og snittet skal lenger ned, for nå starter de morsomme fagene og ikke bare JAva, kjemi, statestikk og bedøk og sånn....:D
What the **** are you people jabbering about???
What is the point of this? I mean, just look at the words!! Almost all the letters have some sort of a UFO or a dying insect on top of it, or a falling ladder through it. Jesus!!! And there's even an "a" and "e" joined together so hard it looks like they're having sex!
I shudder to think of what the Norwegian Windows would look like. :shudder:
Maybe there's a line right through the Start button.
BWAHAHAHAHAHAHHA.