Quote:
Originally posted by peet
:lol:
leggetid for tøffe vikinger :)
snakkes
Betyr det at jeg ikke er en tøff viking nå da plutselig...:D...God natt da...skal si hei til frosken jeg...;9
Quote:
:lol:
leggetid for tøffe vikinger :)
snakkes
Betyr det at jeg ikke er en tøff viking nå da plutselig...:D...God natt da...skal si hei til frosken jeg...;9
mmm...no, just peet's.Quote:
Originally posted by NoteMe
So where are you from...and why do you think I have the phone numer to everyone in Norway...:D:DD
Quote:
Originally posted by Xcoder
mmm...no, just peet's.
I have no idea what his real name is...and BTW it is not only us who are chatting in this thread...;)....I don't think I found this thread before page 5 or something...
The fark is this German?
You frigging europeans:D
Quote:
Originally posted by jhermiz
The fark is this German?
You frigging europeans:D
Norwegian, Swedish, and some Danish...;);););)
私達がドイツ語およびおよびすべて使用すればよく、なぜ日本語か。その上、私は言語に一見を好む。
Bien, si nous employons l'allemand et le Sweedish et tous, pourquoi
non japonais ? En outre, j'aime le regard à leur langue.
So you like our language...:D Did I get that part right...but the part about the swedish and german??? I didn't get that..:D
Cheedarake sheeto... nani kore?
I think that is what the Indians sounded like...not us deadly from Norway..."Pølsemaker hvor har du gjort av deg" Thats more like it. Not shut up and go home and study harder...
*EEEH!* Wrong!Quote:
I think that is what the Indians sounded like...not us deadly from Norway..."Pølsemaker hvor har du gjort av deg" Thats more like it. Not shut up and go home and study harder...
It's japanese.
Now try learning a language other than that silly, decrepit, one-track Norwegian. Go home and do something with your existence, boii!
Well I just got home from a one week long "vecation" tonight so I am all ready home. And yes I am going to do something with my existence right now...I am going to an other dimension...since it's 04:14 here now I better go to sleep...so thats what I am going to do...and in the mean time you better tell me what that pseudo Japanese means...;)
"Bloody hell... what is this?"
I'm going to another dimension too. I'll be selling hot dogs with melted hair on it. :sick:
Thanks for proving my point! :afrog:Quote:
..a one week long "vecation"
...and in the mean time you better tell me what that pseudo Japanese means...;)
Hmm... I must learn to harvest the power of this frog device, now where's the launch button? On the Russian Mig it's next to the altemeter...Quote:
Frog Device
:afrog:
ENGAGE FROG! damn...
ehm...
START ENGINGES! damn....
ehm...
ROLL EYES, AND MAKE A THUMBS UP! Bingo
I make the Danish part :afrog:Quote:
Norwegian, Swedish, and some Danish...;);););)
Jeg så engang et egern... den var sej... men i må fandeme ikke tage mine tænder!
SO how was it on the other side....I woke up now 12:15 so I guess my side was pretty good, wouldn't change it for anything...not even melted hair on it...Quote:
Originally posted by mendhak
"Bloody hell... what is this?"
I'm going to another dimension too. I'll be selling hot dogs with melted hair on it. :sick:
Quote:
Thanks for proving my point! :afrog:
That didn't prove anything. You are the lazy one here...Give me the solution to my answer...
I just did, you muppet the puppet!
Now translate what I just said to Norsdksekeieing.
Not sure what Norsdksekeieing is but I will have a go.
BTW was it "I just did, you muppet the puppet!" I was supposed to transelate..?
"Jeg gjorde nettopp det, din Muppet dukke!"
I am not sure but isn't Muppet the dolls in the TV show, I guess it isn't a real word, but a name, so I wrote it with a Capital M, and it doesn't sound as fun in Norwegian as in English..:(
faen steike.... forlater dere i en måned å alt går lukt til helv.....
jaja... frosken har fått seg norsk footer ... det er da noe :)
har vært mye på farten i d siste... brasil, danmark, snåsa... u name it :)
sorry
I'll be a better person after this :)
Snåsa...hehe...det er ikke værst. Hadde ikke trodd det om deg altså. Men men, noen må jo dra dit for å jobbe også.
Har bare vært her og jobbet heller sommeren jeg...jobbet opp til 70 timers uker, så jeg er faktisk helt utslitt og det er før skolen har startet....ikke bra. Men men, jeg klarer meg vel....
Har du hatt noe ferie i sommer du da? Fått badet ungen(e) noe?
hehe joda, vi bader og koser oss i den fine norske sommeren :)
har ferie nå, og et par uker til :)
Heldig...jeg har hatt min uke med ferie...:(..var ikke mye ferie, men jeg skal til Hellas med X-Kjærsten om et par uker...så da løper jeg fra jobb og skole helt uten Viderøe. Kan fort bli litt spennende....tørr ikke tenke på hvordan det går. Men det skal bli deilig å få litt sol på kroppen. Akuratt nå er jeg hvitere enn jeg var i vinter...:D
Samme her, altså, bort set fra det med X'en =P. Er heldigvis dejligt varmt i Danmark :DQuote:
Heldig...jeg har hatt min uke med ferie...:(..var ikke mye ferie, men jeg skal til Hellas med X-Kjærsten om et par uker...så da løper jeg fra jobb og skole helt uten Viderøe. Kan fort bli litt spennende....tørr ikke tenke på hvordan det går. Men det skal bli deilig å få litt sol på kroppen. Akuratt nå er jeg hvitere enn jeg var i vinter...:D
:mad:Quote:
hehe joda, vi bader og koser oss i den fine norske sommeren :)
har ferie nå, og et par uker til :)
What, don't you like summer vecation Frog? Go out, go swimming and pick up the tightest body out there and bring her with you home...ahh...I love summer...:)Quote:
:mad:
Actually, I was trying to show the :mad: to Peet. Not that he cares or anything...Quote:
What, don't you like summer vecation Frog? Go out, go swimming and pick up the tightest body out there and bring her with you home...ahh...I love summer...:)
mend whats or sig mean?
What language is that ?:D
All your base are belong to us!Quote:
mend whats or sig mean?
What language is that ?:D
Now guess the langauge ;)
WHy does everyone say that sentence that never seems to make sense "All your base are belong to us!"Quote:
All your base are belong to us!
Now guess the langauge ;)
:confused:
oooh yeah, nettop tilbake fra en uke i danmark, var kjempe varmt og kjempe billig øl :DQuote:
Originally posted by vbNeo
Samme her, altså, bort set fra det med X'en =P. Er heldigvis dejligt varmt i Danmark :D
deilig å være norsk i danmark :D
ooh good looking :mad: you got there...Quote:
Actually, I was trying to show the :mad: to Peet. Not that he cares or anything...
*and frogs say I dont care....* bah :D
Search the chit chat section....;)Quote:
WHy does everyone say that sentence that never seems to make sense "All your base are belong to us!"
:confused:
no time just tell meQuote:
Search the chit chat section....;)
why do people say that!
ive even seen kleinma with a link to it
Takes to much time to tell you....you need to see it...and read it all..:D
OK here is the short storry...
It started when some of the Japanese old games was transelated to English....they transelation was so crappy, and one of the famous transelations was "all your base are belong to us", can't remember what game it was.
Some guys though it was so funny that they made a flash movie of it. Where there is scenes from the game, and they have written "all your base are belong to us" all over the place...you just have to look at it for your self..
http://www.scene.org/redhound/AYB.swf
All your robot humping monkeys are belong to us.
Nu när du startade tråden om att lära dig engelska NoteMe så kom jag ihåg den här gammla tråden. Tänkte att jag skulle knuffa fram den på förstasidan igen.
Den var svår att hitta nu när du inte har en länk till den i din signatur längre. Varför tog du bort den?
jammen i svarte!!!
har han tatt bort linken ???
grrrr
få den tilbake !
nå!!!
Jeg vet ikke helt...følte bare at signaturen min ble så stor når jeg hadde alt det andre der....men jeg får vel bare putte den tilbake da. SIden det er så stor etterspørsel etter den....:D