hehe ja det er blitt en del poster etterhvert :)
men se på hack, han startet etter meg....
I've un-subscribed from this ****ing thread so often...
It's more annoying than the adverts! :mad:
We love u 2 VIT :)
Quote:
Originally posted by VisionIT
I've un-subscribed from this ****ing thread so often...
It's more annoying than the adverts! :mad:
So do it again...:d
Quote:
Originally posted by peet
Han var ganske dyktig den karen....det er rart men jeg har kun sett et par av postene dine. Og likevell poster du så mye. Og alle andre sier det samme. Du må jo poste på de rareste tider av døgnet....
hehe ja nå for tiden poster jeg bare en brøkdel av det mange andre gjør.
men så er jo du en skikkelig fersking :D ... slutten av 2002 og fram til i dag har jeg nok ikke postet så veldig mye :)
men går du litt tilbake i tid.... hehe det var tider det. da var det skikkelig liv på vbforum :)
Ja husker det var en del her for 5 år siden første gang jeg fant forumet. Da var dette forumet det første treffet på altavista i hvert fall....
http://www.vbforums.com/search.php?s...rder=ascending
sånn... det er bare å sette igang å lese :D
HEhe....finished....btw there is 150 posts or so missing...:(
nei, det er mye mere missing... postcount = 11 tusen ett eller annet, er chitchat inkludert
det var en db ulykke for noen år siden... masser av poster forsvant... :eek: :(
Hehe....tellte litt feil da jeg leste gjennom...:D....ja det var vel der mine 10k poster forsvant også...:D
heheheh postcount forsvant ikke :D
hehe det ble litt av et opprør når postcount gikk i dass :D
http://www.vbforums.com/showthread.p...lem+post+count
Hehe...ja det tror jeg på.....mange som poster som gærene bare pga post counten
åssen går det ellers da ?
fått igjen pusten etter julekjøret ?
Det går stort sett fra 8 til 8 her hver dag...og det er utenom lekser. Det kommer i tillegg...så jeg tenkte jeg skulle spandere på meg en liten ferie til Dubai i uke 16....;)....du da?
hehe samme her ... 12 timers dag ... jeg har ingen lekser, men jeg har samboer og en sønn ;)
Jeg prøver å ha en kjærste...uten å få sønn...:D...nesten like vanskelig.....bare tuller. Ja det er hardt å leve....det er nesten så man gleder seg til å bli pensjonist...:D
Hvad med at spole tiden tilbage i stedet for ? Ligesom lidt mere sjovt :pQuote:
Originally posted by NoteMe
Jeg prøver å ha en kjærste...uten å få sønn...:D...nesten like vanskelig.....bare tuller. Ja det er hardt å leve....det er nesten så man gleder seg til å bli pensjonist...:D
CÕÇÍŽ
Quote:
Originally posted by vbNeo
Hvad med at spole tiden tilbage i stedet for ? Ligesom lidt mere sjovt :p
Jeg har forsøkt å ønske meg en 25. time i døgnet til jul i mange år men har fortsatt ikke fått det...så kanskje jeg skulle ønske meg en maskin til å spole bakover i stedet?
hva som har gått galt denne morgenen da ? :eek:
Har mer eller mindre en kjærste som ikke helt er på nett av og til. Utrolig at en person som du er så glad i klarer å gjøre livet ditt så surt...nesten som i kromprinsens tale
"....Du er også den som klarer å gjøre meg mest adrenalin sint..."
hehe kjenner meg igjen der ja :)
ikke noe å gjøre med, annet enn å prøve å forstå... når du så gir opp (man gir alltid opp å forstå en irrasjonell kvinne :D ) har du glemt hva det var som var problemet :D
Hehe...ja de er temmelig irrasjonelle. De i klassen min har i hvert fall veldig problemer med logic programering i ProLog. Tror de kunne trengt litt Emosjonell Programering i stedet....:D
Men probelmet er at jeg får sånne ting aldri ut av hodet før jeg har snakket med hun om det. Mens hun er den som glemmer det uten videre. Kort sint som bare det. Og det er ikke det enste hun glemmer, dater, årsdager, valentinesdager, møter og alt...mer eller mindre gullfisk minne for å være helt korekt....:D
Gratulerer med dagen til alle normenn...
Har du vært ute å sett på toget i dag Peet. Jeg var en tur med fruen, og en veninde...men de frøs så innmari at vi måtte løpe fort hjem igjen etter at det var ferdig..
Foresten kjipt at Brann slo Ham-Kam i går....
oioiooi ! Gratulerer!!
Skikkelig møkkavær ja... Uff og huff... frøs og jamret oss mens vi stappet i oss is og brus.... *brrrrr* :D
vant Brann ?? jaja...
You gotta be kidding me, 12 pages of conversation, why dont you just call each other on the phone!
Quote:
Originally posted by peet
oioiooi ! Gratulerer!!
Skikkelig møkkavær ja... Uff og huff... frøs og jamret oss mens vi stappet i oss is og brus.... *brrrrr* :D
vant Brann ?? jaja...
Ja, når de endelig ikke skulle vinne så gjorde de det.....Kvisvik gikk kry som en hane i toget i dag....ble ikke så mye is og brus på oss...måtte inn og varme oss, og da ble det Peppes...:rolleyes: ..jenter altså...
Quote:
Originally posted by Xcoder
You gotta be kidding me, 12 pages of conversation, why dont you just call each other on the phone!
Why don't you call all the americans on this forum on the phone?
12 sidor? Jag ser bara 5.
Du har sikkert 100 poster per side...;9
jeg har 10sider nå...;)
because im not american.Quote:
Originally posted by NoteMe
Why don't you call all the americans on this forum on the phone?
jag tycker att det är mycket bättre med mera per sida.
jävlar, jag kan verkligen inte svenska mera. Jag har glömmt allt.
Quote:
Originally posted by Xcoder
because im not american.
So where are you from...and why do you think I have the phone numer to everyone in Norway...:D:DD
Quote:
Originally posted by Acidic
jag tycker att det är mycket bättre med mera per sida.
jävlar, jag kan verkligen inte svenska mera. Jag har glömmt allt.
Jeg har mer per side på den andre PCen, men denne LapTopen er 233MHz, så det tar alt for lang tid å laste mer enn 40? poster per side...
Hvem faen slapp Xcoder inn ??
Ikke vet jeg, men jeg har ringt skadedyr kontrollen, så han er vel på vei ut igjen...:D
:lol:
leggetid for tøffe vikinger :)
snakkes
åh si hei til frosken hvis du ser ham :)