because you have to much spare-time (sp?) or because you still believe you invented the language and now you are trying to understand it yourself ?:confused:Quote:
Originally posted by mendhak
Why do I read this? :sick:
because you have to much spare-time (sp?) or because you still believe you invented the language and now you are trying to understand it yourself ?:confused:Quote:
Originally posted by mendhak
Why do I read this? :sick:
:confused:
Maybe. Thank you for the revelation. Time to bite my toenails again.
hmmm det er en frosk i tråden .... :eek:
Det har alltid vært en frosk her. Hvordan man får en frosk ut av en tråd er vel definert som en temmelig vanskelig oppgave...
mmm ikke for to kloke nordmenn som oss... vi bare ... eh...
..ehhh....legger hånning i enden av tråden....eller var det for maut ut av et rør???...ehhh
that was a gudd vending....
or ?
nei... honning ?? frosker liker ikke honning ... hva faen liker frosker ???
Jeg må ærlig inrømme at jeg ikke vet helt hva de spiser....men alle like sukkertøy og sprit så la oss teste det...
PS: det er utrolig rart, men navnet ditt står ikke oppe hvor navnet til alle står når de er inne i et forum...hmmm
det er fordi jeg er en sint ansjos... sint ansjos er usynlig... hva f.... vet du ikke noe om ansjos ?? :eek:
Nei jeg har vel egentlig aldri spist noen ansjos....:D...men helt seriøst bruker du et eller annet forum program eller noe...for jeg kan faktisk ikke se deg...
heheeh kødder du ??? :D
det er en instilling :D
usynlige peet :D
Jeg kødder ikke....visste ikke at det var noen usynlig Peet instilling her...men jeg hadde en periode et program hvor jeg kunne sjekke poster på alle forumene jeg var på. Var ganske smart inntil det ikke virket på alle lenger...
hehe User cp min venn :) du finner det der :)
OK...jeg gir opp...men jeg skjønner likevell ikke vitsen med det....er du redd for å bli sett...
høhøhø hadde ikke du oxo vært redd for det hvis du så ut som en ansjos ??? hæ ?? :D
Ikke så redd som jeg hadde vært for å se en ansjos...tror det er vi som skal være redd for deg og ikke omvendt...
uffda... nå har jeg postet for mye i chitchat ... nå tror nok alle at jeg har "tippet" ... jaja :)
Ja det tror vi alle....men jeg skal love å ikke si det videre...ikke en gang til din fru....
mmm.... hun stakk... jaja... hun kommer nok tilbake... :D
Glemte hun å si at hun skulle hit....nå når kjærsten min er borte er hun alltid velkommen...
mmm... hun sa noe om lyslugg meg sniper rifle :D
Ja hun pleier å ta en titt på "sniperrifla" mi...hehe...nei nå er jeg stygg her...
hehehe jeg er gørrgammal...tåler det :D
Hehe...bra det...selv om jeg føler at jeg blir litt gammel etter hvert jeg også...liker ikke dette her...men men,...sånn er det nå en gang..
jepp.. uungåelig....eller som de kule sier... inevitably :D
Ikke hvis jeg finner ungomskilden...er på sporet av den nå...men har ikke funnet den enda...noen ide om hvor den er?
ligger her på sandsli :)
Trodde det var søppeldynge der jeg...ikke ungommskilde...
Hehe...Tom posted it tråden du lagde for ham akkurat da du dro....men nå jeg ferdig med å poste i alle trådene på chitchatforum også, så nå går jeg og....snakkes da....
ØØ
zing ton buttenglotten kor:rolleyes:
God morgen :)
Goeiemorgen to you too :wave:
Ja god morgen....i hvert fall morgen....vet ikke helt om den er god enda...for det var utrolig vanskelig å stå opp i dag...
hvor er du Note ? spiller RA2 ? :D
Hehe....jeg er over alt bortsett fra der jeg vil gjøre....et vanvittig kjør her nå...har jo Ingeniør skolen, + 4 jobber + lekser...tar all tiden det her...har kuttet ned på søvn og mat for å strekke til, men fortsatt mangler jeg tid....henger faktisk 6 dager etter med bursdag presangen til kjærsten min fordi jeg enten er på skole eller på jobb i all åpningstidene...blir helst 8-22 dager her nå...:(
uff... ikke rart du vil bli lærer :D
jaja stå på... det er vel over om noen år :D
Hehehe...jeg tror med dette tempoet at jeg er historie om noen år...:D...tror jeg går i bakken hvert sekund nå....
ufff... ikke gjør det... du må ta litt vare på deg selv :)
Hehe...ja du skulle sett den konvolutten jeg fikk sendt her om dagen. Det lå vitaminpiller oppi. Så var det et brev fra Volvat eller noe medisinsk senter som skrev at man skulle ta sånne og bla bla bla...hilsen herr See Vitamin og noen andre...Var vist kjærsten til søsteren min som hadde tatt seg bryet med å lage et skikkelig pro ark og greier for å sende det...jeg skjønte virkelig ikke hvorfor Volvat skulle sende meg vitaminer...:d
Peet, hvordan har du klart å få over 10000 posts?
Du må ha hvert ganske flitig. Det betyr omtrent 6 posts om dagen i 5 år.
EDIT:
Som du ser er jeg snart oppe i ditt nivå, hehe...