Huhei... i tilfelle du ikke leser mail fra den finfine webben din :)
Gratulerer med dagen :)
peet
Printable View
Huhei... i tilfelle du ikke leser mail fra den finfine webben din :)
Gratulerer med dagen :)
peet
Hehe...jeg satt akkurat å leste den da jeg så denne tråden..:) Tusen takk. Det hadde jeg virkelig ikke trodd.
Blitt stor gutt nå. Litt for stor etter min mening. Var ikke meningen at jeg skulle bli så gammel så fort. Må sikkert snart begynne å lete etter grå hår. Noe jeg ikke føler meg helt klar for.
Det er i hvert fall skyfri himmel og sol her i dag, noe som jeg tar som at jeg har vært en snill gutt i år. Så går jeg i hvert fall glede meg over det.
Tusen takk
- ØØ -
OH JUST SHUT UP!!! :cry:
I take this back!!! :cry: sorry :blush:
HAPPY BIRTHDAY ANYWAYS! LOL now we are the same age... err right? LOL
Not sure if I should say thanks or cry for that one...:(
My first post in here i think: congratulations noteme.
Hehe..thanks to you too TeeJay..:) Not bad you are making an account to say that..:D
- ØØ -
Du trodde vel ikke at jeg kom til å glemme ??? :eek2:
Jeg har en litt dårlig nyhet... tid aksellerer... det er no dritt. Når du er 5 virker et år som leeeeenge.... når du er 15 virker et år som et år, når du er 20 virker det som om året gikk fortere enn da du var 19, når du er 25 begynner tiden av et år å virke som halvparten av det den var for 8 år siden... når du passerer 35 som meg gir du opp og er bare glad du har helse som ikke er så innihelvete mye verre enn året før :D
enjoy life :)
peet
Så det betyr at når jeg er 30, så er du 65 og bryr deg mere om fast eller løs avføring enn bugs is programmene dine..:D.."life is a *****, and then you marry one"..:)
Malipayong adlaw'ng natawhan NoteMe.
Quote:
Originally Posted by mar_zim
Thanks a lot..:) I just learned that it is "Buon Compleanno" in Italien too..:) I am lucky who have so many friends with different first languages. I have all possebilities to be strong in so many languages, but I can't even write English..:sick: :frog:
- ØØ -
NoteMe wala ka bang magawang matino? :)
お誕生日おめでとう
Talaga nga awan maaramidyo nga nasayaat? :)
Quote:
Originally Posted by oceanebelle
Wow...I don't think I will be able to remember that one... :sick:
Quote:
Originally Posted by NoteMe
:lol:
jupp har allerede startet. bryr meg lite om kundenes gnål om bug allerede... stakkars jævler... jeg skylder bare på MS jeg, det funker som regel hver gang. :D
Hehe...heldig du. Jeg få på pukkelen hver gang om det skjer noe. Men da forrige uke var over, så ble det plutselig veldig lite å gjøre her, så kan nesten ta juleferie allerede nå. Så jeg klager ikke. Men det burde kundene dine gjøre. Skal sende dem en mail med link til denne tråden jeg, så skal vi se om du får deg en smekk og et blått øye før julen er i gang..:D
Penblwdd Hapus I Chwi :thumb:
Now, stop making up funny languages Valleysboy1978...:)
Well everyone else was doing it in their language so I did it in Welsh
Stop thinking that Welsh is a language. I is just random letters in too long words.
Norwegians are just Germans with langlauf skis and a funny accent.
Actually Welsh is the oldest living language in Europe :DQuote:
Yes, there for they live on a sort of a isle.Quote:
Norwegians are just Germans with langlauf skis and a funny accent.
Oh, so now we're too good for you. :mad:Quote:
Originally Posted by peet
way too good :)Quote:
Originally Posted by mendhak
Now where did i put my universal translator?????
Universaltranslatornapping is my hobby ... u can get it back if you have cash :afrog:Quote:
Originally Posted by space_monkey
Happy Birthday
Yeh, congratulations NoteMe.
Thanks to everyone, you are all my favorite...ehhh...something...:)
I am confused, I'm talking in tongues.
I can't talk, I have no voice...thats why I spend so much time on the internet...
no, norwegian is kind of like swedish, but with a freaky twist :)
Happy Birthday. Now apply some deodorant, it stinks in here.
Except the moose. They have highly educated moose.Quote:
Originally Posted by Atheist
Quote:
I think you ment...with the right letters in the right place...
How did you know that the errand I just told you about was buying deodorant...NO KIDDING..:D:D::DQuote:
Originally Posted by visualAd
lol no no :) I ment what i wrote :pQuote:
Quote:
Ohhh....you are writing Swedish again....so I have to replace the letters from your post, and then I get what I wrote..I got you....;)
Quote:
Originally Posted by peet
:ROFL: