Are there any dutch VB programmers in this forum?
Just curious :)
Thanx :)
Jop, and yes, I'm dutch
Printable View
Are there any dutch VB programmers in this forum?
Just curious :)
Thanx :)
Jop, and yes, I'm dutch
I lived in Holland for 10 years, but moved two years ago. So I've lived there most of my life. But didn't pick much up, coz all the dutch poelpe spoke english to me.
[Edited by gfurner on 06-05-2000 at 03:05 PM]
My great-grand-uncle was.
I'm Belgian...
I would be dutch but orange doesn't suit me. I may be greek though as some of my code looks like it.
Hey! Jop, you're from dutch. Great to know you MAN! :D
Ik ben nederlands
no..
but we have dutch lady milk overhere..
Yeah! I drink it before :D
Belg!
Ha, ik woon in Belgiƫ. Meer bepaald in de streek rond leuven. En gij Jop?
WP
Ik woon in Lummen, op een half uurtje van Leuven... richting Hasselt...
Dan zijn er weinig echte hollanders hier zo te zien. En ja ik ben een 'echte' hollander (Ik woon net onder Rotterdam, in Barendrecht)
Gerco Dries.
PS. English ppl, just ignore the above.
ps : English please?
You're talking dutch yourself... :-p
Well.. I live in Scheveningen. We got nice babes here ;)
Hoi, en de groetjes uit de Betuwe.....
Babes? Scheveningen? pfff :D
Ik woon in Amsterdam.
Not Dutch, but I work for a Dutch bank (sort of).
P.
He luitjes,
Goed om te zien dat er in Nederland ook nog wat met Visual Basic gedaan word.
Ik vraag mij alleen af waarom iemand in het engels zegt dat ie nederlander is. Als engelsman zeg je toch ook niet in het frans dat je engels bent, wat een onzin.
Natuurlijk al heel raar om in het engels te roepen of er iemand nederland is. Jij dus niet Jop?
Overigens kan ik die babes in Scheveningen ook niet vinden. Wel in Amsterdam, alleen zo jammer dat Amsterdammers zo arogant zijn. Niet dat het bij mij in omgeving Roosendaal veel beter is, maar ik werk niet voor niets in Rotterdam. De stad en de HAVEN van de wereld.
Zoals je misschien zag heb ik deze thread al heeeel lang geleden gepost: 06-04-2000 dus de 4e van de 6e maand in 2000
Ik schreef het in het Engels zodat niet iedereen kwam vragen: "Hey wat lul je nou, we willen weten waar je het over hebt enz."
"Hey wat lul je nou, we willen weten waar je het over hebt enz." ;)