Thanks bmahler, you were correct. That fixed that problem. Now I have one more problem and then my XMLRead() sub procedure should work.
Here is a image of the problem.
I have already posted my code, so I won't take up anymore space by posting it again.
Here is what my xml file looks like now.
Code:<?xml version="1.0" ?> <SessionData> <Session> <Name>Kevin Howell</Name> <SessionDate>6/15/2007</SessionDate> <Stage>Stage 5</Stage> <Data> <Exercise>bench pressing</Exercise> <NumberOfReps>2</NumberOfReps> <NumberOfSets>1</NumberOfSets> <Rest>1</Rest> <Dimension>min</Dimension> </Data> <Data> <Exercise>bench pressing</Exercise> <NumberOfReps>2</NumberOfReps> <NumberOfSets>1</NumberOfSets> <Rest>1</Rest> <Dimension>min</Dimension> </Data> <Data> <Exercise>bench pressing</Exercise> <NumberOfReps>2</NumberOfReps> <NumberOfSets>1</NumberOfSets> <Rest>1</Rest> <Dimension>min</Dimension> </Data> <Data> <Exercise>bench pressing</Exercise> <NumberOfReps>2</NumberOfReps> <NumberOfSets>1</NumberOfSets> <Rest>1</Rest> <Dimension>sec</Dimension> </Data> <Data> <Exercise>bench pressing</Exercise> <NumberOfReps>2</NumberOfReps> <NumberOfSets>1</NumberOfSets> <Rest>1</Rest> <Dimension>sec</Dimension> </Data> <Data> <Exercise>bench pressing</Exercise> <NumberOfReps>2</NumberOfReps> <NumberOfSets>1</NumberOfSets> <Rest>1</Rest> <Dimension>sec</Dimension> </Data> </Session> </SessionData>

Reply With Quote